Hacol Hadash 03 הכל חדש

Video

Hacol Hadash 03 exercicio cursiva

  • אמא Mãe
  • אבא –Pai
  • נירה –Nira
  • סבא –Vô ‎
  • סבתא – Vó ‎
  • זה סבא –Este é o Vô
  • זה סבא של נירה –Este é o Vô da Nira
  • זאת סבתא –Esta é a Vó
  • זאת סבתא של נירה –Esta é a Vó da Nira
  • זה סבא שלי –Este é o meu Vô
  • זאת סבתא שלי –Esta é a minha Vó
  • אני אבא של נירה –Eu sou o Pai da Nira
  • אני אמא של נירה –Eu sou a Mãe da Nira
  • אני סבתא של נירה –Eu sou a Vó da Nira
  • אני סבא של נירה –Eu sou o Vô da Nira
  • אני סבא של סבא של סבא של נירה –Eu sou o Vô do Vô do Vô da Nira
  • Fim – סוף

Tags:

Deixe uma resposta

