Conversas Basicas em Hebraico 09

Video
Conversas Basicas em Hebraico 09 exercicio cursiva

  • Michael: Algo saboroso
  • מִיכָאֵל : טעים משהו
  • Iuri:Obrigado. Agora eu quero beber coca cola
  • יורי : תודה . עכשיו אני רוצה לשתות קולה
  • Helena: Eu quero beber suco. talvez você tambem quer beer suco?
  • ?הלנה: אני רוצה לשתות מיץ. אולי גם את רוצה לשתות מיץ
  • Dafna: sim porque não?
  • ? דפנה : כן למה לא
  • Vendedor:Senhora, qual suco você quer?
  • מוכר:גברת, איזה מיץ את רוצה
  • Dafna: Eu quero suco de laranja
  • דפנה: אני רוצה מיץ תפוזים
  • Vendedor: Talvez você quer tambem bolo?
  • ?מוכר: אולי את רוצה גם עוגה
  • Michael: Espere,espere.. não precisa bolo, falafel tem muita calorio.
  • מיכאל: רגע, רגע… לא צריך עוגה. בפלאפל יש הרבה קלוריות
  • Dafna: Correto , eu quero apenas café
  • דפנה : נכון , אני רוצה רק קפה
  • Yuri: Agora eu tambem quero comer sorvete.
  • יורי: עכשיו גם אני רוצה לאכול גלידה
  • Michael: Falafel é uma comida barata, mas vocês querem comer falafel,bolo
  • מיכאל: פלאפל זה אוכל זול, אבל אתם רוצים לאכול פלאפל, עוגה
  • Sorvete, e coca cola, isto não é barato e eu preciso pagar.
  • גלידה , מיץ וקולה. זה לא זול ואני צריך לשלם

Tags:

Deixe uma resposta

