Conjugando Verbos em hebraico:Saber – Ladaat

Pronomes pessoais em Hebraico:

Eu אֲנִי Você (m) אַתָּה Você (f) אַתּ Ele הוּא Ela הִיא Nós אֲנָחנוּ (m/f) Vocês (m) אַתֶּם Vocês (f) אַתֶּן Eles הֵם Elas הֵן

Verbo: לדעת -Saber – Ladaat
יודע יודעת יודעים יודעות

Tempo:Presente

אני יודע
Eu sei
aní iodêa

אני יודעת
Eu sei
aní iodaat

אתה יודע
Você sabe
atá iodea

את יודעת
Você sabe
ath iodaat(f)

הוא יודע
Ele sabe
hu iodea

היא יודעת
Ela sabe
hi iodaat (f)

אנחנו יודעים
Nós sabemos
anáhhnu iod’im

אנחנו יודעות
Nós sabemos(f)
anáhhnu iod’ot(f)

אתם יודעים
Vocês sabem
atém iod’im

אתן יודעות
Vocês sabem (f)
atén iod’ot(f)

הם יודעים
Eles sabem
hem iod’im

הן יודעות
Elas sabem
hen iod’ot(f)

הילד יודע
O menino sabe
Haieled iodea

הילדה יודעת
A menina sabe
Haialda iodaat

הילדים יודעים
Os meninos sabem
Haieladim iod’im

הילדות יודעות
As meninas sabem
Haieladot iod’ot

אני יודע עברית
Eu sei Hebraico
ani iodea Ivrit

אני יודעת עברית
Eu sei Hebraico
ani iodaat Ivrit

אתה יודע עברית
Você sabe Hebraico
atá iodea Ivrit

את יודעת עברית
Você sabe Hebraico
ath iodaat Ivrit (f)

הוא יודע עברית
Ele sabe Hebraico
hu iodea Ivrit

היא יודעת עברית
Ela sabe Hebraico
hi iodaat Ivrit (f)

אנחנו יודעים עברית
Nós sabemos Hebraico
anáhhnu iod’im ivrit

אנחנו יודעות עברית
Nós sabemos Hebraico
anáhhnu iod’im ivrit

אתם יודעים עברית
Vocês sabem Hebraico (m)
atem iod’im Ivrit

אתן יודעות עברית
Vocês sabem Hebraico
aten iod’ot Ivrit

הם יודעים עברית
Eles sabem Hebraico
hem iod’im Ivrit

הן יודעות עברית
Elas sabem Hebraico
hen iod’ot Ivrit

אני יודע מה עשית אתמול בלילה
Eu sei oque voce fez ontem de noite.
Ani iodea ashit etmol balaila.

אני יודע מה ראיתי
Eu sei oque vi
Ani iodea ma raiti

אני יודע מה אתה צריך
Eu sei oque voce precisa
Ani iodea ma atá tsarich

אני יודע מה עשית בקיץ האחרון
Eu sei oque voce fez no verão passado.
Ani iodea ma ashit bakaitz haacharon

אני יודע את האמת
Eu sei a verdade
ani iodea et haemet

אני יודע את השפה שלך
Eu sei o seu idioma
Ani iodea et hasafa shelach

אני יודע את התשובה
Eu sei a resposta
Ani iodea et hateshuva

אני יודע את כל השפות מכל הארצות
Eu sei todas as linguas de todos os paises
Ani iodea et col hasafot micol haaratzot

אני יודע את המספר הטלפון שלו
Eu sei o numero do telefone dele
Ani iodea et hamispar hatelefon shelo

אני רוצה לדעת עברית
Eu quero saber Hebraico
Ani rotze ladaat Ivrit

אני רוצה לדעת לעשות את העוגה
Eu quero saber fazer o bolo
Ani rotze ladaat laasot et haugá

אני רוצה לדעת לעשות עוגת שוקולד
Eu quero saber fazer bolo de chocolate
Ani rotze ladaat laasot ugat shocolad

אני רוצה לדעת את האמת
Eu quero saber a verdade
Ani rotze ladaat et haemet

אני רוצה לדעת את השפה של ברזיל
Eu quero saber a lingua do brasil
Ani rotze ladaat et hasafa shel brazil

אני רוצה לדעת הכל מהכל
Eu quero saber tudo de tudo
Ani ladaat hacol mehacol

אני רוצה לדעת על המסיבות
Eu quero saber sobre as festas
Ani rotse ladaat hamesibot

אני רוצה לדעת על מזל שלי
Eu quero saber sobre a minha sorte
Ani rotse ladaat al mazal sheli

אני רוצה לדעת על ישראל
Eu quero saber sobre Israel
Ani rotse ladaat al Israel

אני אוהב לדעת לדבר בעברית
Eu amo saber falar em Hebraico
Ani ohev ladaat ledaber beivrit

Conjugando Verbos em hebraico Saber exercicios

Tags:

Deixe uma resposta

