Pronomes possesivos em Hebraico Shel (של)

של (de)   שלי (meu)  שלך (seu)  שלך (sua)

שלו (dele)  שלה  (dela)  שלנו (nosso)

שלכן (suas)  שלכם (seus)

שלהם (deles)   שלהן (delas)

הבית  של דוד – A casa do david –  habait shel david

הבית  שלי – A minha casa –  habait sheli

הבית  שלך – A sua casa –  habait shelcha(m)

הבית  שלך – A sua casa –  habait shelach(f)

הבית  שלו– A casa dele –  habait shelo

הבית  שלה– A casa dela –  habait shela

הבית  שלנו– A nossa casa –  habait shelanu

הילדים שלכם – Os seus meninos –  hayeladim shelachem

הילדות שלכן – As suas meninas –  hayeladot shelachen

המכוניות שלהם – O carro deles –  hamechonit shelahem

המכוניות שלכן – O carro delas –  hamechonit shelahen

החיים שלי הם סרט
Minha vida é um filme
hachaim sheli hem seret

החיים שלי איתך
A minha vida com você
Hachaim sheli Itach

האבא שלו הוא אבא טוב
O pai dele  é um bom pai
Haaba shelo hu aba tov

האבא שלו הוא מאד דתי
O pai dele  é  muito religioso
Haba shelo hu meod dati


אני לא אוהבת את אמא שלו
Eu não gosto da  mãe dele
Ani lo ohevet et ima shelo

אני לא אוהבת את אמא שלה
Eu não gosto da  mãe dela
Ani lo ohevet et ima shela

אני לא אוהבת את אמא שלנו
Eu não gosto da  nossa mãe
Ani lo ohevet et ima shelanu
אמא שלך כל כך יפהה
Sua mãe é  tão bonita
Ima shelach kol kach yafa

Pronomes possesivos em Hebraico Shel ()

Tags:

Uma resposta to “Pronomes possesivos em Hebraico Shel (של)”

  1. Madalena Says:

    todah ! ohevet otcha hapasuq !! me sai bem ! rsrsrs!!!

Deixe uma resposta

